Indbydelse til årsmøde og generalforsamling 2024 – Odense

Vi indbyder til: Årsmøde i Landsforeningen for efterladte efter selvmord, søndag d. 3. marts 2024, kl. 10.00 og Generalforsamling kl. 14.00

Sted: Comwell. H.C. Andersen, Claus Bergs Gade 7, 5000 Odense

Årsmødetaler: Daniel Rye, freelance fotograf og forfatter, læs mere: Daniel Rye – Fotograf og Foredragsholder

Læs indbydelse og se program: Indbydelse til Årsmøde og Generalforsamling – Odense – Efterladte.dk

Af hensyn til planlægning og forplejning vil vi gerne have din tilmelding senest 18. februar 2024 via NemTilmeld: https://efterladte.nemtilmeld.dk/331/

Til info: I 2020 bragte DR 2 dokumentaren ”Ud af mørket med Daniel Rye”. Daniel Rye var gidsel hos islamisk stat i 13 måneder. Han fandt sin vej ud af mørket. Nu taler han med personer, som bearbejder en stor sorg. Måske finder de også en vej ud af deres mørke. En dokumentarserie i seks dele, alle udsendelser af høj kvalitet. Udsendelsen d. 24. november 2020 havde selvmord som tema. Daniel Rye besøger Mai, Kim og deres børn i Egå. De mistede deres søn og bror Martin i sommeren 2018. Martin blev 16 år. Link til udsendelsen: Ud af mørket med Daniel Rye: Sæson 1 – Martins selvmord | DRTV

For spørgsmål kontakt formand Ellen Bæk, Tlf. 2423 4475, eller e-mail: [email protected]

Deltagelse i årsmødet er gratis, deltagerne betaler selv deres frokost og rejseomkostninger.

Alle er velkomne – Håber vi ses!