BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Efterladte.dk - ECPv6.15.20//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Efterladte.dk
X-ORIGINAL-URL:https://efterladte.dk
X-WR-CALDESC:Begivenheder for Efterladte.dk
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Copenhagen
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20180325T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20181028T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20190331T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20191027T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20200329T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20201025T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20190105T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20190106T160000
DTSTAMP:20260622T100635
CREATED:20180512T091148Z
LAST-MODIFIED:20181106T154647Z
UID:2796-1546682400-1546790400@efterladte.dk
SUMMARY:Bestyrelsesseminar i Landsbestyrelsen
DESCRIPTION:Landsbestyrelsen mødes for at planlægge årsmødet\, generalforsamling og forårets aktiviteter. \nVi vil gennemgå vedtægter og handleplan m.v. og få tingene ajourført. \nHar du punkter du ønsker behandlet\, bedes de meddelt til info@efterladte.dk inden 7. december. \n  \nVenlig hilsen \nLandsbestyrelsen
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/bestyrelsesseminar-i-landsbestyrelsen/
LOCATION:Trinity Hotel & Konference Center\, Gl. Færgevej 30\, Fredericia\, Snoghøj\, 7000
CATEGORIES:Bestyrelsesmøde,Landsforeningen
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/04/IMG_1800-e1523607969544.jpg
ORGANIZER;CN="Landsforeningen":MAILTO:info@efterladte.dk
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20190113T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20190113T120000
DTSTAMP:20260622T100635
CREATED:20181104T164700Z
LAST-MODIFIED:20181106T153439Z
UID:3481-1547373600-1547380800@efterladte.dk
SUMMARY:Walk & Talk - Næstved
DESCRIPTION:Kunne du tænke dig at gå en tur sammen med andre efterladte\, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?\n  \nSå venter Ann\, Ole og Poul kl. 10.00 ved Indgangen til Frivilligcenter Næstved\, Farimagsvej 16. \nDet er tæt på stationen\, hvis du er med tog eller bus. \nEr du i bil kan du f.eks. parkere bag SparNord eller på Kvægtorvet ved Kvickly. \n  \nVi går i området ved Rådmandshaven / Herlufsholm. – Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \n  \nFølgende datoer er foreløbig aftalt for 2019:  \nSøndagene den 13. januar\, 24. februar og 24. marts. \n  \nTuren varer ca. halvanden time\, og så kan vi slutte med en kop kaffe / the i Frivilligcenteret. \nDu må gerne tage en ven med\, hvis du har behov for det. \nDet der tales om er i fortrolighed mellem deltagerne. \n  \nKontakt: \nOle Specht Jensen\, Mobil: 6133 6022 \nMail: ole.specht@outlook.dk \nAnn Morgills\, Mobil: 2862 6115 \nPoul Mejlvang\, Mobil: 4250 8646
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-naestved-4/
LOCATION:Frivilligcenter Næstved\, Farigmagsvej 16\, Næstved\, 4700
CATEGORIES:Landsforeningen,Walk & Talk
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/07/Naesatved_2018-e1530425940178.jpg
ORGANIZER;CN="Landsforeningen - Ole Specht Jensen":MAILTO:ole.specht@outlook.dk
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20190117T183000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20190117T210000
DTSTAMP:20260622T100635
CREATED:20181212T163656Z
LAST-MODIFIED:20181231T104535Z
UID:3684-1547749800-1547758800@efterladte.dk
SUMMARY:Temamøde for pårørende og andre interesserede - Holbæk
DESCRIPTION:Landsforeningen for efterladte efter selvmord vil sætte fokus på de efterladte og på foreningens arbejde. Vi afholder derfor temamøde – vi skal være på 1. sal\, mødelokale 18!\n  \nAftenens program:  \n  \nVelkomst – og en fællessang \n  \n \n  \n”Fra smerte til minde” Et oplæg ved cand.psyk. Morten Holler\, Brabrand. \nPå baggrund af egne erfaringer som efterladt og ud fra professionelle erfaringer fra arbejdet som psykolog\, bl.a. i Dansk Krisekorps\, vil Morten Holler holde et oplæg om\, hvordan man kan komme videre med sit eget liv på en god måde efter at have mistet en af sine nærmeste ved selvmord. \n  \n  \nDer serveres kaffe/te – Kaffe/the i grupper med tid til indbyrdes snak og erfaringsudveksling. \n  \nEn efterladt fortæller. \nOle Specht Jensen fra Sorø fortæller sin historie. \n  \nLandsforeningen for efterladte efter selvmord. \nBestyrelsesmedlem Ole Specht Jensen fortæller om foreningens formål og arbejde. \n  \nAfrunding – herunder præsentation af Landsforeningen for efterladte efter selvmord’s tilbud på Sjælland – og en fællessang. \n  \nAlle er velkomne! \nTil vore arrangementer møder du andre efterladte. \nDu får mulighed for at tale og dele erfaringer med andre i en lignende situation som dig. \nDu får mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \nDu er altid velkommen til at tage en ven med\, hvis du har behov for det. \n  \nGerne tilmelding på: \ninfo@efterladte.dk \neller på mobil til Karin Lerbech\, 42 77 28 67
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/temamoede-for-paaroerende-og-andre-interesserede-holbaek/
LOCATION:Frivilligcenter Holbæk\, Rådhuspladsen 1\, Holbæk\, 4300
CATEGORIES:Landsforeningen,Temamøde
ORGANIZER;CN="Landsforeningen":MAILTO:info@efterladte.dk
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20190120T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20190120T120000
DTSTAMP:20260622T100635
CREATED:20181026T133000Z
LAST-MODIFIED:20181026T133000Z
UID:3445-1547978400-1547985600@efterladte.dk
SUMMARY:Walk & Talk - Fredericia
DESCRIPTION:Kunne du tænke dig at gå en tur sammen med andre efterladte\, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?\n  \nSå venter Dorte\, Joanna og Karin kl. 10.00 ved Bymuseet\, Jernbanegade 10. \nEr du i bil er der P-pladser\, og det ligger ikke langt fra Banegården. \nVil du hentes på Banegården\, så send en SMS eller indtal besked på mobil: 3045 1045 \n  \nFølgende datoer er aftalt: 20. januar\, 17. februar\, 17. marts og 14. april 2019 (pga. påsken) \n  \nVi går tur tæt på/ved volden i Fredericia. – Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \nVi går et par timer. Hvis der er stemning for det\, kan turen afsluttes over en kop kaffe eller andet for egen regning på en af byens cafeer. \nDu må gerne tage en ven med\, hvis du har behov for det. \nDet der tales om er i fortrolighed mellem deltagerne. \n  \n Kontakt:  \nKarin Christiansen\, Mobil: 3045 1045 \nJoanna Guldborg\, Mobil: 2344 6299 \nDorte Søndergaard\, Mobil: 4025 5732
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-fredericia-6/
LOCATION:Mødested – Bymuseet\, Jernbanegade 10\, Fredericia\, 7000
CATEGORIES:Landsforeningen,Walk & Talk
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/06/Gaatur_1-e1530430418948.jpg
ORGANIZER;CN="Karin Christiansen":MAILTO:christiansenkarin@yahoo.com
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20190129T183000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20190129T210000
DTSTAMP:20260622T100635
CREATED:20181212T160847Z
LAST-MODIFIED:20190120T145142Z
UID:3676-1548786600-1548795600@efterladte.dk
SUMMARY:Hvordan kommer man videre efter et selvmord? - Temamøde for pårørende og andre interesserede - Odense
DESCRIPTION:Landsforeningen for efterladte efter selvmord vil sætte fokus på de efterladte og på foreningens arbejde. Vi afholder derfor temamøde\n  \nAftenens program: \n  \nVelkomst – og en fællessang \n  \n”Fra smerte til minde” Et oplæg ved cand.psyk. Morten Holler\, Brabrand. \nPå baggrund af egne erfaringer som efterladt og ud fra professionelle erfaringer fra arbejdet som psykolog\, bl.a. i Dansk Krisekorps\, vil Morten Holler holde et oplæg om\, hvordan man kan komme videre med sit eget liv på en god måde efter at have mistet en af sine nærmeste ved selvmord. \n  \nDer serveres kaffe/te – Kaffe/the i grupper med tid til indbyrdes snak og erfaringsudveksling. \n  \nEn efterladt fortæller. \nBestyrelsesmedlem Lis Kaspersen\, Odense\, fortæller sin historie. \n  \nLandsforeningen for efterladte efter selvmord. \nBestyrelsesmedlem John Jespersen fortæller om foreningens formål og arbejde. \n  \nAfrunding – herunder præsentation af Landsforeningen for efterladte efter selvmord’s tilbud på Fyn – og en fællessang. \n  \nAlle er velkomne! \nTil vore arrangementer møder du andre efterladte. \nDu får mulighed for at tale og dele erfaringer med andre i en lignende situation som dig. \nDu får mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \nDu er altid velkommen til at tage en ven med\, hvis du har behov for det. \n  \nGerne tilmelding på: \ninfo@efterladte.dk \neller på mobil til John Jespersen\, 25 21 91 09
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/temamoede-for-paaroerende-og-andre-interesserede-odense/
LOCATION:Seniorhus Odense\, Toldbodgade 5\, Odense\, 5000
CATEGORIES:Landsforeningen,Temamøde
ATTACH;FMTTYPE=image/png:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/11/Morten_Holler-e1544630999751.png
ORGANIZER;CN="Landsforeningen":MAILTO:info@efterladte.dk
END:VEVENT
END:VCALENDAR