BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Efterladte.dk - ECPv6.15.20//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Efterladte.dk
X-ORIGINAL-URL:https://efterladte.dk
X-WR-CALDESC:Begivenheder for Efterladte.dk
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Copenhagen
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20170326T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20171029T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20180325T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20181028T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20190331T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20191027T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20181002T190000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20181002T213000
DTSTAMP:20260622T143606
CREATED:20180816T120015Z
LAST-MODIFIED:20180816T123553Z
UID:3165-1538506800-1538515800@efterladte.dk
SUMMARY:BACKSTAGE præsenterer oplæg om det at være efterladt efter selvmord - Nykøbing Mors
DESCRIPTION:BACKSTAGE præsenterer oplæg om det at være efterladt efter selvmord\n  \nKom til et spændende oplæg om det at være efterladt efter selvmord\, hvor Kristina fra foreningen efterladte efter selvmord og Gudbjörg\, som er frivillig i BACKSTAGE\, kommer og fortæller om deres rejse efter at have mistet hhv. deres far og kæreste i en ung alder. \n  \nNår man er efterladt efter selvmord\, står man i en særlig sårbar situation. Det er foreningens erfaring\, at mange efterladte får glæde og hjælp ved at træffe andre i samme situation. Uanset om selvmordet er sket for nylig\, eller man har mistet for mange år siden\, kan man have brug for at vende sine tanker med andre\, som har lignende erfaringer. \n  \nDerfor ønsker vi i BACKSTAGE\, i samarbejde med efterladte efter selvmord\, at tilbyde et oplæg for dig som fagperson\, der har interesse for emnet\, for dig som privatperson\, som synes det kunne være spændende og for dig\, som er pårørende. \n  \nSå kom og hør to gribende historier: \nTirsdag d. 2/10-18 kl. 19 i Hangaren i Frivilligcenter Mors \nDer vil være vand\, kaffe\, kage og frugt til tilhørerne. \n  \nDu/I skal ikke melde jer til\, I kan bare dukke op. Hvis du/I har brug for mere information\, kan BACKSTAGE kontaktes på info@backstagemors.dk og tlf.: 2136 9356. For mere info læs: https://backstagemors.dk/  \n  \nVi glæder os til at se jer! \n  \nMed venlig hilsen \nBACKSTAGE
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/backstage-praesenterer-oplaeg-om-det-at-vaere-efterladt-efter-selvmord-nykoebing-mors/
LOCATION:Frivilligcenter Mors\, Støberigården\, Støberivej 7\, Nykøbing Mors\, 7900
CATEGORIES:Landsforeningen,Temamøde
ATTACH;FMTTYPE=image/png:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/08/BACKSTAGE-e1534422934414.png
ORGANIZER;CN="Landsforeningen":MAILTO:info@efterladte.dk
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20181007T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20181007T120000
DTSTAMP:20260622T143606
CREATED:20180701T062232Z
LAST-MODIFIED:20180827T125536Z
UID:2906-1538906400-1538913600@efterladte.dk
SUMMARY:Walk & Talk - Næstved
DESCRIPTION:Kunne du tænke dig at gå en tur sammen med andre efterladte\, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?\n  \nSå venter Ann & Line Morgills samt Ole Specht Jensen kl. 10.00 ved Indgangen til Frivilligcenter Næstved\, Farimagsvej 16. \nDet er tæt på stationen\, hvis du er med tog eller bus. \nEr du i bil kan du f.eks. parkere bag SparNord eller på Kvægtorvet ved Kvickly. \n  \nVi går i området ved Rådmandshaven / Herlufsholm. – Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \nNæste gang bliver den 4. november kl. 10.00. \n  \nTuren varer ca. halvanden time\, og så kan vi slutte med en kop kaffe / the i Frivilligcenteret. \n  \nDu må gerne tage en ven med\, hvis du har behov for det. \nDet der tales om er i fortrolighed mellem deltagerne. \n  \nKontakt: \nOle Specht Jensen \nMobil: 6133 6022 \nMail: ole.specht@outlook.dk \nAnn Morgills \nMobil: 2862 6115
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-naestved-2/
LOCATION:Frivilligcenter Næstved\, Farigmagsvej 16\, Næstved\, 4700
CATEGORIES:Landsforeningen,Walk & Talk
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/07/Naesatved_2018-e1530425940178.jpg
ORGANIZER;CN="Landsforeningen - Ole Specht Jensen":MAILTO:ole.specht@outlook.dk
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20181014T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20181014T120000
DTSTAMP:20260622T143606
CREATED:20180701T184538Z
LAST-MODIFIED:20180705T163452Z
UID:2949-1539511200-1539518400@efterladte.dk
SUMMARY:Walk & Talk - Bornholm
DESCRIPTION:Kunne du tænke dig at gå en tur sammen med andre efterladte\, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?\n  \nSå venter Annette og Otto Pedersen kl. 10.00 ved P-pladsen ved Snorrebakken i Rønne \n  \nVi går rundt om søen ved Snorrebakken. – Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \n  \nTuren varer ca. halvanden time. Hvis der er stemning for det\, kan turen afsluttes over en kop kaffe/the. \n  \nDu må gerne tage en ven med\, hvis du har behov for det. \nDet der tales om er i fortrolighed mellem deltagerne. \n  \nKontakt:  \nAnnette og Otto Pedersen \nMobil: 3020 6044 \nMail: martin16annette@gmail.com
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-bornholm-3/
LOCATION:P-pladsen ved Snorrebakken\, Rønne\, 3700
CATEGORIES:Landsforeningen,Walk & Talk
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/06/Snorrebakken-e1530201562241.jpg
ORGANIZER;CN="Annette og Otto Pedersen":MAILTO:martin16annette@gmail.com
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Copenhagen:20181021T100000
DTEND;TZID=Europe/Copenhagen:20181021T120000
DTSTAMP:20260622T143606
CREATED:20180704T131341Z
LAST-MODIFIED:20180801T080258Z
UID:2977-1540116000-1540123200@efterladte.dk
SUMMARY:Walk & Talk - Fredericia
DESCRIPTION:Kunne du tænke dig at gå en tur sammen med andre efterladte\, hvor vi kan tale og dele erfaringer med hinanden?\n  \nSå venter Dorte\, Joanna og Karin kl. 10.00 ved Bymuseet\, Jernbanegade 10. \nEr du i bil er der P-pladser\, og det ligger ikke langt fra Banegården. \nVil du hentes på Banegården\, så send en SMS eller indtal besked på mobil: 3045 1045 \n  \nVi går tur tæt på/ved volden i Fredericia. – Gåturen sammen giver god mulighed for et varmt\, uformelt samvær i et fællesskab\, hvor selvmord ikke er tabu. \n  \nVi går et par timer. Hvis der er stemning for det\, kan turen afsluttes over en kop kaffe eller andet for egen regning på en af byens cafeer. \n  \nDu må gerne tage en ven med\, hvis du har behov for det. \nDet der tales om er i fortrolighed mellem deltagerne. \n  \nKontakt:  \nKarin Christiansen\, Mobil: 3045 1045 \nJoanna Guldborg\, Mobil: 2344 6299 \nDorte Søndergaard\, Mobil: 4025 5732
URL:https://efterladte.dk/aktivitet/walk-talk-fredericia-3/
LOCATION:Mødested – Bymuseet\, Jernbanegade 10\, Fredericia\, 7000
CATEGORIES:Landsforeningen,Walk & Talk
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://efterladte.dk/wp-content/uploads/2018/06/Gaatur_1-e1530430418948.jpg
ORGANIZER;CN="Karin Christiansen":MAILTO:christiansenkarin@yahoo.com
END:VEVENT
END:VCALENDAR